Powered by Blogger.

Welcome


posted by Cinthya on

Comments Off

Welcome!!!!
Thank you for stoping in my blog, this is a beautiful dream for me because a love the design and paint with my hands, but right now i discovery the wonderful world of Digital and I love it!!!!!
So, I'm learning every day something new and I want to share with you.
I love my life, my family and my hobbie, that is a Digital Scrapbooking!!!
Now you can look mi blog and feeling free of post a comment to me...
                                                                                        Fabiola :)
Benvenutti!!!!
Grazie per visitare il mio blog, questo e un meraviglioso sogno per me perché 
l'amore per il disegno e la pittura con le mani, ma adesso ho scoperto il
meraviglioso mondo del digitale ed Io amo questo !!!!!
Così, sto imparando ogni giorno qualcosa di nuovo e voglio condividere con voi.
Io amo la mia vita, la mia famiglia ei miei Hobbie, che è  Digital Scrapbooking!
Ora, tu  puoi  guardare mi blog e sentirti liberi di inviare un commento a me ...

                                                                                             Fabiola :)


Bienvenidos!!!!!
Gracias por visitar mi blog, este es un hermoso sueño para mi porque a mi me encantra el diseño y el dibujo a mano, pero ahora he descubierto el maravilloso mundo de lo digital y AMO ESTE NUEVO MUNDO!!!
Asi estoy aprendiendo cada dia nuevas cosas y quiero compartirlas contigo.
Yo amo mi vida, mi familia y mi Hobbie, que es el Digital Scrapbookin!
Ahora, tu puedes mirar mi blog y sentirte libre de escribir un comentario para me ...
                                                                                            Fabiola :)